Kaesar Living har mange års erfaring i kvalitetsrengøring af erhvervslokaler. Vores spidskompetence er en grundig rengøring med omtanke og årvågenhed for de små detaljer, og vores fleksibilitet og flade virksomhedsstruktur, gør samarbejdet fuldstændig gennemsigtigt og ukompliceret.
At møde ind på job, til rene og pæne lokaler, er både dejligt og sikrer samtidig en god hygiejne, hvilket er med til både at sørge for tilfredse medarbejdere og ordentlige forhold.
Vi er bevidste om, at vi ikke kan levere rengøring i særklasse uden vores trofaste og dygtige medarbejdere. Vi lægger stor vægt på at optimere arbejdsglæden, da stabile og velmotiverede medarbejdere er det vigtigste aktiv hos Kaesar Living. For at fremme synlighed, genkendelighed og daglig kommunikation, bruger vi kun dansktalende rengøringsassistenter, og vægter at vores rengøringsassistenter får et tilhørsforhold til de virksomheder, hvor de gør rent. Derfor er det den samme assistent, der kommer hos jer hver gang. Samlet set giver det solid rengøring i bedste kvalitet.
Alle vores medarbejdere gennemgår et grundigt kursus i at udvise omhyggelighed, hvorved de kan gøre sig umage for at yde den ekstra service. Sammen med dig som kunde vil vi skræddersy den løsning, som passer dig bedst, og vi vil fremover holde en tæt kontakt, gennem en altid god og åben kommunikation for at fremme det bedst mulige samarbejde.
Når du har bestilt dit tilbud, kontakter vi dig hurtigst muligt.
Få en skræddersyet rengøringsplan og en nem måde at administrere jeres rengøringsaftale.
Officeguru chat app gør det nemt at styre dag-til-dag kommunikationen med rengøringsfirmaet.
Ændringer i rengøringsprogrammet bliver aldrig glemt i post-its, sedler eller emails – alt kommunikation er samlet i Officeguru.
Akutte behov løses altid, og du kan nemt bestille ekstra rengøring fx efter møder og fester.