Fordel aftaler mellem jer. En kan være ansvarlig for frokostaftalen og en anden for rengøringaftalen.
Kommunikationen er samlet i den fælles indbakke. I kan derfor nemt dække ind for hinanden ved ferier mm.
Officeguru gør det let at overskue en tilbudsproces og styre den daglige opfølgning.
Undgå sure miner på kontoret og opfyld medarbejdernes ønsker om forandring. Det kunne fx være en ny frokostleverandør. Find også løsninger på praktiske ad-hoc opgaver fx maling eller VVS. Evnen til at reagere hurtigt betyder alt. Jeres kontaktperson hos Officeguru er derfor altid tilgængelig til problemløsning, feedback, sparring og inspiration.
Kontrakter og forventningsafstemninger samlet ét sted
Undgå at bruge unødig tid på simple beskeder til leverandører
Den fælles indbakke sikrer at, information aldrig går tabt
Hav flere brugere på platformen og samarbejd om kontordriften
Modtag én samlet regning månedligt
Med Officeguru kan medarbejderne nemt fortælle, om de spiser med eller ej
Høj kundetilfredshed & gode priser
Indhent tilbud med Officeguru. Det sikrer gode priser og en høj tilfredshed. Officeguru har kontraktansvaret og står inde for kvaliteten.
Spar tid på udvælgelse & drift
Undgå at bruge tid på upålidelige leverandører, da alle leverandører på markedspladsen er udvalgt med omhu og grundighed.
Saml aftaler og kommunikation
Gør det nemt for en medarbejder at overtage hele ansvaret for kontordriften ved siden af vedkommendes primære opgaver.