Konkurrencen på platformen sikrer altid markedspriser.
Mindsk transaktionsomkostningerne til markedsafsøgning og hyppige leverandørskift. Alle leverandører på platformen er udvalgt med omhu og grundighed, så I ikke behøver gøre arbejdet.
Officegurus fælles standardbetingelser sikrer dig gode og ens handelsbetingelser på tværs af samtlige leverandører.
Officeguru platformen øger overskueligheden. Aftaler og kommunikation er samlet et sted. Det er derfor nemt for en eller flere medarbejdere at varetage driften af kontoret. Historikken på tidligere tilbud og køb bliver gemt, hvilket gør det nemt for en anden medarbejder at overtage ansvaret.
Kontrakter og forventningsafstemninger samlet ét sted
Undgå at bruge unødig tid på simple beskeder til leverandører
Den fælles indbakke sikrer, at information aldrig går tabt
Hav flere brugere på platformen og samarbejd om kontordriften
Modtag én samlet regning månedligt
Med Officeguru kan medarbejderne nemt fortælle, om de spiser med eller ej
Høj kundetilfredshed & gode priser
Indhent tilbud med Officeguru. Det sikrer gode priser og en høj tilfredshed. Officeguru har kontraktansvaret og står inde for kvaliteten.
Spar tid på udvælgelse & drift
Undgå at bruge tid på upålidelige leverandører, da alle leverandører på markedspladsen er udvalgt med omhu og grundighed.
Saml aftaler og kommunikation
Gør det nemt for en medarbejder at overtage hele ansvaret for kontordriften ved siden af vedkommendes primære opgaver.