Uddeleger nemt driften af kontoret til en eller flere medarbejdere

Officeguru samler alle aftaler og kommunikation omkring kontordrift. Det bliver derfor nemt for en medarbejder, eller et team af medarbejdere, at drive kontoret.

Book demo

Officeguru sikrer, at dine medarbejdere bruger tiden på kontordrift optimalt

Undgå at medarbejderne skal bruge unødig tid på at give leverandørerne simple beskeder. Officeguru samler kommunikationen og letter de administrative byrder.

Officegurus Office Management platform sikrer, at det er nemt at indhente flere konkurrencedygtige tilbud fra kvalitetsgodkendte leverandører.

Officeguru tager kontraktansvaret, og med standardbetingelserne for leverandører bliver tiden på kontrakthåndtering nedbragt væsentligt.

Indhent tilbud fra kvalitetsgodkendte leverandører

Konkurrencen på platformen sikrer altid markedspriser. Officeguru har hånden på kogepladen, og står inde for kvaliteten samt ansvaret for kontrakten . Officegurus fælles standardbetingelser sikrer gode og ens handelsbetingelser på tværs af samtlige leverandører.

Book demo

Saml aftaler og kommunikation med Officeguru og spar tid

Kontrakter og forventningsafstemninger samlet ét sted

Undgå at bruge unødig tid på simple beskeder til leverandører

Den fælles indbakke sikrer, at information aldrig går tabt

Hav flere brugere på platformen og samarbejd om kontordriften

Modtag én samlet regning månedligt

Med Officeguru kan medarbejderne nemt fortælle, om de spiser med eller ej

Høj kundetilfredshed & gode priser

Indhent tilbud med Officeguru. Det sikrer gode priser og en høj tilfredshed. Officeguru har kontraktansvaret og står inde for kvaliteten.

Spar tid på udvælgelse & drift

Undgå at bruge tid på upålidelige leverandører, da alle leverandører på markedspladsen er udvalgt med omhu og grundighed.

Saml aftaler og kommunikation

Gør det nemt for en medarbejder at overtage hele ansvaret for kontordriften ved siden af vedkommendes primære opgaver.

Populære services

Se alle services

Lad os finde en halv time, hvor vi drøfter muligheden for at fordele ansvaret for driften af kontoret mellem medarbejderne

Tak - vi vender tilbage snarrest 🏃
Oops! Something went wrong while submitting the form.