Find en kvalitetsgodkendt leverandør på markedspladsen

Indhent tilbud fra kvalitetsgodkendte leverandører gennem Officeguru. Så er I sikret gode priser og en høj kvalitet.

Få demonstration af Officeguru

Over 40 forskellige serviceydelser til kontoret - kun få klik væk

Tilføj nemt flere services og opgaver direkte via platformen

Find ydelser og services med søgefunktionen på startsiden

Opret en forespørgsel på en service og indhent konkurrerende tilbud

Mindsk omkostningerne med Officeguru

Markedspladsen mindsker omkostningerne, der er forbundet ved markedsundersøgelse og leverandørudvælgelse.

Officegurus screening proces og rating system sørger for kvalitetssikkerhed. Konkurrence på platformen sikrer gode priser, og de fælles betingelser giver tryghed.

Få demonstration af Officeguru

Sammenlign tilbud

Det er gjort overskueligt at sammenligne de forskellige udbyderes tilbud. Hav beskedtråde med hver enkelt leverandør, hvor I drøfter forskellige løsninger på jeres behov. Hver leverandør har sine spidskompetencer eller specialprodukter. Fælles for alle er dog deres fleksibilitet og de fælles handelsbetingelser.

Kontrakter og forventningsafstemninger samlet ét sted

Undgå tabte e-mails og uklare telefonaftaler. Officegurus platform sørger for, at alt er samlet ét sted. Officeguru gør formaliteter gnidningsfrie.

Undgå misforståelser og spar tid på dag-til-dag koordination

Kontrakter og kommunikation med leverandøren er  samlet i Officeguru. Så kollegaer nemt kan dække for hinanden.

Én virksomhed med Officeguru har i gennemsnit flere end to profiler. Så kan alle der køber ind til kontoret have en profil.

Juster abonnementer såsom frokostordning eller rengøring med en besked eller få klik.

Én kalender og én faktura

Det er nemt at danne sig et overblik over både nuværende og tidligere opgaver med Officeguru. Alt er dokumenteret i én kalender.

Hver måned modtager I én samlet faktura fra Officeguru og sparer  tid på bogholderi, samtidig er det nemmere at danne sig et overblik over udgifterne til kontoret.

Få demonstration af Officeguru

Alt bliver dokumenteret

Samtlige tilbud og aftaler er samlet i én historik. Det gør det nemt at spore, hvem der har ændret en kontrakt og hvorfor. Jeres foretning er konstant i udvikling, og der kan fx være behov for at tilføje en ny medarbejder til frokostordningen. Med Officeguru har i overblikket over, hvem der fx godkendte udvidelsen, og i kan se de tilknyttede beskeder.

Kommunikation med leverandører har aldrig været nemmere

Missionen er at gøre det nemmere for både leverandøren og dig at styre dag-til-dag kommunikation.

Beskeder samles i den fælles indbakke

Få notifikationer når et nyt tilbud er modtaget

Hav en dialog med leverandøren om mulighederne for tilpasning

Beskeder gemmes så alt kan dokumenteres

Spar tid på simple beskeder

Imødekom det stigende krav til fleksibilitet og undgå at bruge tid på simple beskeder til leverandøren.

Officegurus Office Management Platform sikrer, at du nemt kan fjernstyre driften af kontoret på farten.

Få demonstration af Officeguru

Ratings giver dig tillid til god service

Samtlige leverandører på Officeguru platformen er interesserede i en femstjernet rating, hvilket betyder, at I får  den bedst mulige kvalitet. Platformen sikrer, at vi altid har en puls på forholdet og retter til, hvis behovet opstår.

Medarbejderinvolvering der gavner miljøet og bekæmper madspild

Frokostordningen gennem Officeguru giver ikke kun adgang til en fremragende frokost - vi bekæmper også madspild, sammen. Det gør vi fordi, at man let kan afbestille sin frokost, hvis der er behov for det.

Officeguru garanterer mindre madspild og måltider med fokus på sæsonvarer, økologi og dyrevelfærd

Meld dine medarbejere til i appen

Styr antallet af kuverter dag-til-dag

Vælg mellem de retter som køkkenet udbyder fx vegetar

Tilgå ugens menu på mobilen

Maden skal i maven, ikke i skraldespanden

Bestil nemt ekstra kuverter til gæster

Officeguru tilbyder Danmarks mest fleksible frokostordning. Man kan nemt tilføje ekstra kuverter, når der kommer gæster i huset, og medarbejderne kan selv bestemme, om de vil spise med eller ej. Kommunikationen med køkkenet sker automatisk og fleksibiliteten sikrer, at der kan tages højde for alt fra allergi til daglige præferencer.

"Det bedste ved frokosten er den gode smag. Det er svært at finde køkkener, hvor maden faktisk smager af noget, men det gør det her! Alle er bare rigtig glade for frokosten vi modtager.
Isabella Sohrbeck
Office Manager
"Rating må være en 10’er, især efter det nye frokostmodul er kommet på. Hvor det er nemt at melde kuverter ind. Og så fordi maden bare er lækker."
Frederikke Basler
Personlig assistent
“Frokosten var helt igennem fantastisk. Alle har rost den! Det gjorde mig mega glad. Mad nok, smagte fantastisk, godt udvalg og levering var på slaget.”
Charlie Rødgaard
CCO

Over 350 innovative virksomheder benytter i dag vores platform

Lad os tage en snak om, hvordan vi får jeres medarbejdere til at elske at komme på kontoret

Tak - vi vender tilbage snarest 🏃
Ups! Noget ser forkert ud. Er alt udfyldt korrekt?